gsmcy

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Auktion/Gokod ♥

Av YouIsDark Cilea - 27 mars 2013 07:33

Hej Alla!

Igår var det ju så att man skulle skriva in "troll" i forumet "Håll ögonen öppna". Nu har det kommit en ny gokod! :) Nu ska ni skriva in "skratt" i den "vanliga" gokodsrutan ;)  Jag har börjat buda lite med på olika auktioner, här är alla jag vann igår.

     


Boken som ni kanske ser, hör i hop med klänningen...

Har även budat på ett par andra grejor men deras auktioner är inte avslutade, återkommer med mer snart.

/Cilea

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av YouIsDark Cilea - 30 mars 2013 17:16

Hej Alla! I förrgår fick jag 48 gåvar av en random person som skulle sluta. Tack! Har ni ätit mycket påskgodis idag? Det har jag. Här får ni dagens outfit i alla fall.   Vad tycker ni, jag tycker den är helt okej. /Cilea ...

Av YouIsDark Cilea - 29 mars 2013 18:54

Hej.. Förlåt för att jag inte har bloggat, i går var jag i skolan och sen efter blev det annat.. Men men... Har ni varit i såna forum där man ska ge modellen över? ;o Jaja, det var jag i, i morse♥ Så här får ni se det jag fick:       ...

Av YouIsDark Cilea - 29 mars 2013 10:56


Hej Alla Söta Som Säkert Har Saknat Våra Inlägg! YouIsDark och jag hann tyvärr inte blogga igår, båda var i skolan och efter det var det annat! Men en sak skulle jag bara vilja säga, Glad Påsk! Hur många här firar påsk? Min familj ska ha påskbuffe´...

Av YouIsDark Cilea - 27 mars 2013 19:06

Hej! Dagen idag har varit bra, men jag skippar friidrotten i dag.. För jag är förskyld och var nästa sjuk igår kväll..   Men, men vi är lediga på fredag så vi har glosor och matteprov i mon.. Men, mn.. Idag var jag med en kompis och vi gjorde lit...

Av YouIsDark Cilea - 27 mars 2013 16:14

Hej! Har blivit stylad av Gostri.   http://tinypic.com/r/16bhdv7/6     /Cilea   PS.Supertråkigt inlägg jag vet, men är på dåligt humör. ...

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 12 år ;3
Vi bloggar inte om oss själva utan försöker vara mer anonyma och blogga om gsm c;
Vi kallar oss tillsammans för c & y, för den ena heter Cilea på gosupermodel, och den andra YouIsDark. Vi är båda i level 6 osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards