gsmcy

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 16:45

Hej Alla!

Ont i huvudet just nu, men det är nog därför att jag suttit vid datorn hela dagen.

Just nu budar jag på detta.

 

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 11:45

 

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 11:44

Hej!

Förlåt, glömde säg det där om uppdateringen. Ingenting hände, vad jag har sett. Har du märkt någonting?

Kommentera i kommentarsfältet.

 

En grej jag har målat bara.

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 11:38

Hej!

Nyss gjorde jag ett forum där jag bad om att bli stylad.

TV83 anmälde sig genast.

 

Där ser ni TV83, söt klädstil och det blåa platthåret till, awesome!

Nu antar jag att ni är spända på att se hur hon stylade mig..

 

Tadaa!

Jag tyckte det blev helt okej faktiskt, vardagslook, supersöt!

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 09:35

Hej!

Just nu uppdaterar gosupermodel sin hemsida. Undrar vad som kommer vara nytt, säkert ingenting speciellt.

     

Skriver mer senare/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 25 mars 2013 07:47

Hej Alla!

Idag är jag sjuk, vilket jag verkligen inte gillar. Egentligen var det så att idag skulle vi ta sista sprutan av livmoderhalscancergrejen, men nejnej. Nu ska alla i min klass ta den och sen ska jag komma när jag är frisk och ta den då, trevligt. Men aja, ska inte vara så negativ, tänka positivt, det ska jag göra! Hur? ..


Det kommer i alla fall bli mycket bloggning idag, kanske dissning och hissning, ska spela lite The Sims 3 också.

Här kommer i alla fall dagens outfit.

  

Jag tyckte den va sådär, gillade inte skorna men p.ga av jag är sjuk orkar jag inte byta ut dem. Håret fick man idag, veckans vip gåva.

/Cilea





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 12 år ;3
Vi bloggar inte om oss själva utan försöker vara mer anonyma och blogga om gsm c;
Vi kallar oss tillsammans för c & y, för den ena heter Cilea på gosupermodel, och den andra YouIsDark. Vi är båda i level 6 osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards