gsmcy

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 18:28

Jag gillar verkligen inte sådana här forum.

 

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 18:10

Hej! Alla som kolla bloggen har sett äggen va? c; Aa, får väl hoppas det.

Själv tycker jag det är en kul och bra grej.

 

Eller vad tycker NI? ;D

Jag har fått: diamanter, vip, 300 gopengar, 500 berömmelse, 50 kramar, och kläder och hår!♥ Vad har ni fått i era ägg?


Hejdå! /YouIsDark

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 17:23

Ja, vad tycker ni om dem? Personligen tycker jag inte kläderna alls är fina, men jag gillar håren. De nya kläderna i butiken hålls ju till temat gosupermodel har just nu, Everland, så man får ju tänka lite så också. Kommentera just vad ni tycker om outfiterna i kommentarerna.  

 

Förlåt för dålig bildkvalite´, men det är ingenting jag kan göra åt just nu.

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 17:13

Hej Alla Som Läser Denna Blogg ♥

Förlåt om jag inte har uppdaterat på ett tag,men jag har varit borta över dagen.   

Ikväll ska jag på disco tillsammans med YouIsDark,mosan8 och Tilea.

På denna blogg kommer det bara att handla om gosupermodel, absolut ingenting annat, vi kanske kommer att nämna att nu ska vi göra det och det men inte vad och var någonstans, hoppas ni förstår. Men nu till det som det här inlägget egentligen skulle handla om, dagens outift.

 

Det blev en gokodsoutfit, men håret fick man inte utan det har jag köpt själv, tror man fick sminket i gokoden också. Jag tyckte den var rätt fin faktiskt, speciellt tröjan. Det kommer att komma upp fler inlägg den senaste timmen/timmarna, så håll utskik!

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 10:52

Hej!

Det är jag som är Cilea, jag har haft min modell sedan 1. mars 2013 17:04. Jag är faktiskt ganska aktiv på gosupermodel, inne nästan 1 timme varje dag, fast jag har ju läxor så det blir anpassat efter skolan och kompisar. Min stil på gosupermodel är, min stil, jag vet inte riktigt. Jag gillar jeans och denim, så ja. 

 

Det är min nuvarande outfit, men jag kommer nog att lägga ut dagens outfit, YouIsDark kommer också att göra det. 

Men nu måste vi två gå för att inte missa busstiden, ses senare!

 

/Cilea ♥

Av YouIsDark Cilea - 22 mars 2013 10:45

Hej, det är jag som är YouIsDark:

 


Den stilen jag ska försöka ha är typ rockigt gammalt.. c; Svårt att bskriva men jaja.. ;P

På gsm brukar jag vara delaktig i forum och chatt, och skapar själv forum förstås. Jag har haft min modell sedan 8.mars 2013 19:13. 

 

Det ska komma upp en design / header.

 

/ YouIsDark♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 12 år ;3
Vi bloggar inte om oss själva utan försöker vara mer anonyma och blogga om gsm c;
Vi kallar oss tillsammans för c & y, för den ena heter Cilea på gosupermodel, och den andra YouIsDark. Vi är båda i level 6 osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards