gsmcy

Alla inlägg den 23 mars 2013

Av YouIsDark Cilea - 23 mars 2013 15:42

Hej, hej! c: Förlåt för att jag inte har bloggat idag.. Eller gjorde kankse det i morse? I don´t know.. xD Jag har varit i sminhallen med en kompis, och det var kul! ;D Men men, alla vet att man får vip i 7 dagar gratis va? c; Det är faktiskt bra  

Jaja, den här outfiten har jag idag:

 


Men men, nu ska jag "inspktera" forum. C:


Vi ses♥

/ YouIsDark☺

Av YouIsDark Cilea - 23 mars 2013 14:35

Hej igen!

Hoppas ni inte missat Admins överaskning, eller, tror det är hennes överaskning?

Aja, vems överaskning det nu är, så är den toppen! Alla på gosupermodel får gratis VIP i 1 vecka om man går in på forumet..

 

   

Man får alla diamanter,gopengar och allting som följer med när man köper vanligt vip för riktiga pengar, bra va?

Kommentera vad du tycker om överaskningen!

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 23 mars 2013 14:25

Hej Alla!

Idag är jag hos min mormor och morfar och kommer att sova över där under natten. Jag har inte bloggat så jättemycket idag och jag kanske inte kommer att göra det så mycket mer, men jag hoppas att jag kommer få tillgång till datorn lite senare under kvällen. Nu tänkte jag lägga ut dagens outfit och sen kommer 1-3 inlägg om en stund. Det kanske tar lite längre tid än vanligt när jag sitter vid denna dator. Min mormor ser lite dåligt så hon har förstorat allting på sin dator så man måste bläddra och bläddra till grejer eftersom allting inte får plats på skärmen.

  

Där har ni dagens outfit, gillar speciellt väskan och skorna så jag ville försöka framhäva dem genom att ta vita byxor och vit tröja. Matchade väskan med tröjan, om ni kanske la märke till det.

/Cilea

Av YouIsDark Cilea - 23 mars 2013 10:07

Hej! Har ni också sett att det kommmit nya outfits till " gsm butiken" som jag kallar det för? c: Typ något hav tema..:
 

Hehe, rätt häftiga på något underligt sätt♥


Men nu ska jag spela sims!♥


Hejdå!

/YouIsDark☻

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej, vi är två tjejer på 12 år ;3
Vi bloggar inte om oss själva utan försöker vara mer anonyma och blogga om gsm c;
Vi kallar oss tillsammans för c & y, för den ena heter Cilea på gosupermodel, och den andra YouIsDark. Vi är båda i level 6 osv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29 30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards